Як користуватись POS терміналом ПриватБанку

      

Цей методичний посібник розроблений спеціалістами ПриватБанку для співробітників торговельно-сервісних підприємств. У посібнику детально описано правила приймання до оплати платіжних засобів та можливі ситуації, що виникають під час цього. Будь-яку нестандартну ситуацію, що виникла, можна вирішити, звернувшись до банку.

Як зв’язатися з банком:

Увага!

 

 

 

 

Верифікація клієнта.

Верифікація – це процес перевірки особи клієнта на підставі документів, що надані ним, або підтвердження особи клієнта його банком. Верифікацію клієнта можна провести за допомогою введення ПІН-коду.

Якщо клієнт здійснює понад одну купівлю протягом дня з одного термінала, на екрані термінала з’являється повідомлення про повторну транзакцію та запит ввести ПІН-код.

Проведення транзакції з використанням термінала(стандартна платіжна картка)

Крок 1

Перевірте платіжний засіб на відповідність вимогам. Проведіть платіжною карткою через термінал.

HYPERCOM

Перевірте платіжний засіб на відповідність вимогам. Проведіть платіжною карткою через термінал.

 

VeriFone

Перевірте платіжний засіб на відповідність вимогам. Проведіть платіжною карткою через термінал.

 

Ingenico

Перевірте платіжний засіб на відповідність вимогам. Проведіть платіжною карткою через термінал.

Крок 2

HYPERCOM
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».

 

VeriFone
Оберіть меню «Оплата» та введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».
Оберіть меню «Оплата» та введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».

 

Ingenico
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натиснітькнопку «Ввести».
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натиснітькнопку «Ввести».

Крок 3

Якщо термінал запитав ПІН-код, попросіть клієнта ввести його (підпис на чекув цьому разі не потрiбен). Якщо немає запиту на введення ПІН-коду, запропонуйте клієнтові підписати чек та порівняйте підпис на чеку та оригінальнийпідпис на картці.

Крок 4

Якщо ПІН-код правильний/підписи збігаються, поверніть картку клієнтові з його екземпляром чека.

 

Проведення безконтактних транзакцій з використанням термінала (Visa – Visa PayWave, Masterсard – Contactless, NFC-гаманець – Android Pay, Privat24 та інші)

Крок 1

Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку«Ввести».

HYPERCOM
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку«Ввести».

 

 

VeriFone
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку«Ввести».
 
 
Ingenico
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку«Ввести».

 

Крок 2

Клієнт підносить безконтактний платіжний засіб до зчитувального пристрою. Якщо клієнт здійснює оплату за допомогою NFC-гаманця, клієнтові необхідно піднести телефон до платіжного термінала й тримати його в такому положенні декількасекунд. Дочекайтеся, поки на екрані телефону з’явиться галочка або інструкції.

Крок 3

Якщо сума платежу менша нiж 100 грн, введення ПІН-коду не потрібне. Якщо сума більша нiж 100 грн, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підпис на чеку в цьому разі не потрібен).

HYPERCOM
Якщо сума платежу менша нiж 100 грн, введення ПІН-коду не потрібне. Якщо сума більша нiж 100 грн, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підпис на чеку в цьому разі не потрібен).
 
 
VeriFone
Якщо сума платежу менша нiж 100 грн, введення ПІН-коду не потрібне. Якщо сума більша нiж 100 грн, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підпис на чеку в цьому разі не потрібен).
 
 
Ingenico
Якщо сума платежу менша нiж 100 грн, введення ПІН-коду не потрібне. Якщо сума більша нiж 100 грн, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підпис на чеку в цьому разі не потрібен).

 

Крок 4

Після завершення транзакції необхідно віддати клієнтові його екземпляр чека.

 

Проведення транзакції за технологіями«Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка»

 

Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню«Сервіс» на терміналі та виберіть на екрані термінала меню «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка».
Увійдіть у меню«Сервіс» на терміналі та виберіть на екрані термінала меню «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка».
 
VeriFone
Натисніть крайню ліву кнопку бузкового кольору під екраном. Виберіть за допомогою кнопок (праворуч від екрана) меню «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка».
Натисніть крайню ліву кнопку бузкового кольору під екраном. Виберіть за допомогою кнопок (праворуч від екрана) меню «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка».
 
Ingenico
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» та натисніть «ОК». 
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» та натисніть «ОК». 

 

Крок 2

 

HYPERCOM
Оберіть меню «Сервіси» / «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка» на терміналі.
Оберіть меню «Сервіси» / «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка» на терміналі.
 
VeriFone
Оберіть меню «Сервіси» / «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка» на терміналі.
Оберіть меню «Сервіси» / «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка» на терміналі.
 
Ingenico
Виберіть «ОЧ Грошів пер.» / «Стандартна ОЧ»  / «Митт. розстрочка» залежно від виконуваної операції.  
Виберіть «ОЧ Грошів пер.» / «Стандартна ОЧ»  / «Митт. розстрочка» залежно від виконуваної операції.  

 

Крок 3

HYPERCOM
Введіть необхідну кількість платежів, на які необхідно розділити суму купівлі, та натисніть «Ввести».
Введіть необхідну кількість платежів, на які необхідно розділити суму купівлі, та натисніть «Ввести».
 
VeriFone
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок, натисніть кнопку «Ввести» та підтвердіть дані, що введено.
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок, натисніть кнопку «Ввести» та підтвердіть дані, що введено.
 
Ingenico
У меню «Оплата частинами» натиснiть зелену кнопку, далі в меню«Сервіс» / «Чекаю картку» проведіть платіжною карткою через термінал. 
У меню «Оплата частинами» натиснiть зелену кнопку, далі в меню«Сервіс» / «Чекаю картку» проведіть платіжною карткою через термінал. 

 

Крок 4

 

HYPERCOM
Проведіть платіжною карткою через термінал.
Проведіть платіжною карткою через термінал.
 
VeriFone
Введіть необхідну кількість платежів, на які необхідно розділити суму купівлі, i натисніть «Ввести».
Введіть необхідну кількість платежів, на які необхідно розділити суму купівлі, i натисніть «Ввести».
 
Ingenico
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».

 

Крок 5

HYPERCOM
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести» та підтвердіть дані, що введено.
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести» та підтвердіть дані, що введено.
 
VeriFone
Підтвердіть дані, що було введено, і проведіть платіжною карткою через термінал.
Підтвердіть дані, що було введено, і проведіть платіжною карткою через термінал.
 
Ingenico
Введіть необхідну кількість платежів, на які необхідно розділити суму купівлі, i натисніть «Ввести».
Введіть необхідну кількість платежів, на які необхідно розділити суму купівлі, i натисніть «Ввести».

 

Крок 6

Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
HYPERCOM
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
 
VeriFone
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
 
Ingenico
 Попросіть клієнта ввести ПІН-код.

 

Крок 7

Якщо ПІН-код правильний, поверніть картку клієнтові з його екземпляром чека.

 

Проведення транзакції за терміналами, що беруть участь у програмі «Бонус Плюс» (оплата з основного рахунку або рахунку «Бонус Плюс»)

 

Крок 1

HYPERCOM
Проведіть платіжною карткою через термінал.
Проведіть платіжною карткою через термінал.
 
VeriFone
Проведіть платіжною карткою через термінал і виберіть операцію «Оплата».
Проведіть платіжною карткою через термінал і виберіть операцію «Оплата».
 
Ingenico
Проведіть платіжною карткою через термінал.
 Проведіть платіжною карткою через термінал.

 

Крок 2

Оберіть рахунок – основний або рахунок «Бонус Плюс» (за бажанням клієнта).

 

HYPERCOM
Оберіть рахунок – основний або рахунок «Бонус Плюс» (за бажанням клієнта).
 
VeriFone
Оберіть рахунок – основний або рахунок «Бонус Плюс» (за бажанням клієнта).
 
Ingenico
Оберіть рахунок – основний або рахунок «Бонус Плюс» (за бажанням клієнта).

 

Крок 3

Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».

 

HYPERCOM
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».
 
VeriFone
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».
 
Ingenico
Введіть на терміналі необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Ввести».

 

 Крок 4

HYPERCOM
Підтвердіть розмір бонуса, що надається, натиснувши «Так»
Підтвердіть розмір бонуса, що надається, натиснувши «Так»
 
VeriFone
Підтвердіть розмір бонуса, що надається
Підтвердіть розмір бонуса, що надається
 
Ingenico
Підтвердьте розмір бонуса.
Підтвердьте розмір бонуса.

 

Крок 5

Попросіть клієнта ввести ПІН-код.

HYPERCOM
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
 
VeriFone
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
 
Ingenico
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.

 

Проведення транзакції за терміналами,що беруть участь у програмі «Дисконтний клуб «ПриватБанк VIP»

 

Крок 1

Проведіть платіжною карткою через термінал.

HYPERCOM
Проведіть платіжною карткою через термінал.
 
VeriFone
Проведіть платіжною карткою через термінал.
 
Ingenico
Проведіть платіжною карткою через термінал.

Крок 2

Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Введення» (приклад: якщо є «Бонус Плюс», виберіть перший пункт – «Торговий»).

HYPERCOM
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Введення»
 
VeriFone
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Введення»
 
Ingenico
Введіть необхідну суму з урахуванням копійок і натисніть кнопку «Введення»

 

Крок 3

HYPERCOM
Підтвердіть розмір знижки, натиснувши «Так», для зміни натисніть «Ні»
Підтвердіть розмір знижки, натиснувши «Так», для зміни натисніть «Ні»
 
VeriFone
Натисніть «F2», введіть новий (бiльший) розмір знижки (%).
Натисніть «F2», введіть новий (бiльший) розмір знижки (%).
 
Ingenico
Якщо необхідно, введіть більший розмір знижки (%).
Натисніть «F2», введіть новий (бiльший) розмір знижки (%).

 

Крок 4

HYPERCOM
Для зміни знижки натисніть «Очист.» і введіть розмір нової (більшої) знижки.
Для зміни знижки натисніть «Очист.» і введіть розмір нової (більшої) знижки.
 
VeriFone
Підтвердіть розмір нової знижки та суму платежу з урахуванням знижки.
Підтвердіть розмір нової знижки та суму платежу з урахуванням знижки.
 
Ingenico
Підтвердіть суму платежу з урахуванням знижки.
Підтвердіть суму платежу з урахуванням знижки.

 

Крок 5

Якщо термінал запитав ПІН-код, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підписання чеку в цьому разі не потрібно).

HYPERCOM
Якщо термінал запитав ПІН-код, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підписання чеку в цьому разі не потрібно).
 
VeriFone
Якщо термінал запитав ПІН-код, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підписання чеку в цьому разі не потрібно).
 
Ingenico
Якщо термінал запитав ПІН-код, попросіть клієнта ввести ПІН-код (підписання чеку в цьому разі не потрібно).

 

Крок 6

Якщо немає запиту на введення ПІН-коду, запропонуйте клієнтові підписати чек та звірте підпис на чеку та оригінальний підпис на картці. Якщо ПІН-код правильний/підписи збігаються, поверніть картку клієнтові з його екземпляром чека.

Поповнення мобільного за допогою термінала

 Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Сервіс» на терміналі та виберіть на екрані термінала меню «Поповн. карткою»
Увійдіть у меню «Сервіс» на терміналі та виберіть на екрані термінала меню «Поповн. карткою»
 
VeriFone
Натисніть крайню ліву кнопку бузкового кольору під екраном. Оберіть меню «Мобільне поповнення».
Натисніть крайню ліву кнопку бузкового кольору під екраном. Оберіть меню «Мобільне поповнення».
 
Ingenico
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» та натисніть «ОК». Оберіть меню «Поповни тут!»
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» та натисніть «ОК». Оберіть меню «Поповни тут!»

 

Крок 2

HYPERCOM
Оберіть на екрані термінала меню «PHONE», потім – «Поповнення номера».
Оберіть на екрані термінала меню «PHONE», потім – «Поповнення номера».
 
VeriFone
Введіть номер телефону, який потрібно поповнити.
Введіть номер телефону, який потрібно поповнити.
 
Ingenico
Оберіть на екрані термінала меню «Поповни тут», потім – «Поповн. телефон».
Оберіть на екрані термінала меню «Поповни тут», потім – «Поповн. телефон».

Крок 3

HYPERCOM
Введіть номер телефону, який потрібно поповнити.
Введіть номер телефону, який потрібно поповнити.
 
VeriFone
Введіть суму поповнення від 5 до 300 грн.
Введіть суму поповнення від 5 до 300 грн.
 
Ingenico
Для продовження натисніть «1» та проведіть платіжною карткою.
Для продовження натисніть «1» та проведіть платіжною карткою.

Крок 4

HYPERCOM
Проведіть карткою та введіть суму поповнення від 5 до 300 грн.
Проведіть карткою та введіть суму поповнення від 5 до 300 грн.
 
VeriFone
Підтвердіть дані, що введено.
Підтвердіть дані, що введено.
 
Ingenico
Введіть суму поповнення від 5 до 300 грн та номер телефону.
Введіть суму поповнення від 5 до 300 грн та номер телефону.

 

Крок 5

HYPERCOM
У разі правильного введення натисніть «Так», у разі помилки – «Ні». 
У разі правильного введення натисніть «Так», у разі помилки – «Ні». 
Ingenico
У разі правильного введення натисніть «Так», у разі помилки – «Ні».
У разі правильного введення натисніть «Так», у разі помилки – «Ні». 

 

Крок 6

Запропонуйте клієнтові ввести ПІН-код

 

Повернення товару

Операція «Повернення товару» проводиться для повернення коштів клієнтові через великий проміжок часу з дня проведення операції «Продаж», наприклад,повернення за гарантією.

Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Додатково» або «Сервіс» (залежить від налаштувань термінала).
Увійдіть у меню «Додатково» або «Сервіс» (залежить від налаштувань термінала).
 
VeriFone
Увійдіть у меню «Старший касир»* і проведіть карткою.
Увійдіть у меню «Старший касир»* і проведіть карткою.
 
Ingenico
Увійдіть у меню «Старший оператор» або «Сервіс» (залежить від налаштувань термінала)**.
Увійдіть у меню «Старший оператор» або «Сервіс» (залежить від налаштувань термінала)**.

Крок 2

HYPERCOM
Оберіть меню «Повернення» та проведіть карткою.
Оберіть меню «Повернення» та проведіть карткою.
 
VeriFone
Оберіть меню «Повернення» та введіть номер посилання (поле RRN).
Оберіть меню «Повернення» та введіть номер посилання (поле RRN).
 
Ingenico
Оберіть меню «Повернення» та проведіть карткою.
Оберіть меню «Повернення» та проведіть карткою.

* Для входу натисніть «F4», «Enter», Введіть номер касира «02», «Enter», Введіть пароль старшого касира «111111»

* Для входу натисніть «F4», «Enter», Введіть номер касира «02», «Enter», Введіть пароль старшого касира «111111», «Enter»; для повернення в меню «Касир» натисніть «F4», «Enter», Введіть номер касира «01», «Enter», Введіть пароль касира «111111», «Enter».

** Для входу натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «2222» («Старший оператор») або «1234» («Сервіс»).

Крок 3

HYPERCOM
Введіть суму повернення та пароль повернення.
Введіть суму повернення та пароль повернення.
 
VeriFone
Введіть суму повернення.
Введіть суму повернення.
 
Ingenico
Введіть суму повернення.
Введіть суму повернення.

Крок 4

HYPERCOM
Введіть номер RRN( поле RRN на чеку продажу).
Введіть номер RRN( поле RRN на чеку продажу).
 
 
Ingenico
Введіть номер RRN (поле RRN на чеку продажу).
Введіть номер RRN( поле RRN на чеку продажу).

Увага! Перевірка операції продажу здійснюється за введеним RRN коду. Повернення проводиться тільки на картку, з якої проведено оплату. Сума повернення не повинна перевищувати суми операції продажу за вирахуванням бонусів і знижок. Повернення коштів на картку за заявкою на повернення буде виконано тільки після отримання коштів від торговця! Утримання коштів з торговця проводиться з наступних відшкодувань або з рахунку, відкритого в ПриватБанку. Якщо після повернення немає операцій за терміналом і немає коштів на рахунку, повернення на картку не будеоплачено!

 

Повернення за сервісом «Оплата частинами»

 Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Сервіс» i виберіть меню «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка».
Увійдіть у меню «Сервіс» i виберіть меню «Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка».
 
VeriFone
Натисніть крайню ліву бузкову кнопку під екраном. Виберіть за допомогою кнопок (праворуч від екрану) меню«Оплата частинами» або «Миттєва розстрочка».
Натисніть крайню ліву бузкову кнопку під екраном.
 
Ingenico
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» і виберіть «ОЧ Грошів пер.»/«Стандартна ОЧ»/«Митт. розстрочка» залежно від виконуваної операції.
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» і виберіть «ОЧ Грошів пер.»/«Стандартна ОЧ»/«Митт. розстрочка» залежно від виконуваної операції.

 

Крок 2

HYPERCOM
Виберіть меню «VOZVRAT», а потім "Повернення".
Виберіть меню «VOZVRAT», а потім "Повернення".
 
 
VeriFone
Оберіть меню «Поверн. оплати частинами».
Оберіть меню «Поверн. оплати частинами».
 
 
Ingenico
Виберіть групу «Повернення» та в меню«Повернення» виберіть «ПОВЕРН. ОПЛ. ЧАСТ.» або «ЧАСТКОВЕ ПОВЕРН.».
Виберіть групу «Повернення» та в меню«Повернення» виберіть «ПОВЕРН. ОПЛ. ЧАСТ.» або «ЧАСТКОВЕ ПОВЕРН.».

 

Крок 3

HYPERCOM
Введіть номер договору та проведіть карткою.
Введіть номер договору та проведіть карткою.
 
VeriFone
Введіть суму повернення та підтвердіть її.
Введіть суму повернення та підтвердіть її.
 
Ingenico
Проведіть карткою та введіть суму повернення.
Проведіть карткою та введіть суму повернення.

 

Крок 4

HYPERCOM
Введіть суму повернення, потім – пароль повернення.
Введіть суму повернення, потім – пароль повернення.
 
VeriFone
Введіть номер договору повернення.
Введіть номер договору повернення.
 
Ingenico
Введіть номер договору та підтвердіть повернення.
Введіть номер договору та підтвердіть повернення.

 

Крок 5

HYPERCOM
Підтвердіть повернення.
Підтвердіть повернення.
 
VeriFone
Проведіть карткою.
Проведіть карткою.

 

Операції після завершення дня

Наприкінці зміни співробітник ТСП повинен здійснити надсилання даних за терміналом (Z-звіт). 

Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Вiдправка» на терміналі.
Увійдіть у меню «Вiдправка» на терміналі.
 
VeriFone
Для виклику головного меню натисніть «F1».
Для виклику головного меню натисніть «F1».
 
Ingenico
Натисніть будь яку клавiшу під екраном або «OK». 
 Натисніть будь яку клавiшу під екраном або «OK». 

 

Крок 2

HYPERCOM
Оберіть пункт меню «Всі торговці».
Оберіть пункт меню «Всі торговці».
 
VeriFone
Оберіть пункт меню«Банківські».
Оберіть пункт меню «Банківські».
 
Ingenico
Оберіть пункт меню «Z-Баланс».
Оберіть пункт меню «Z-Баланс».

 

Крок 3

HYPERCOM
Оберіть у меню тип звіту: «Всі торговці» або виберіть конкретний мерчант.
Оберіть у меню тип звіту: «Всі торговці» або виберіть конкретний мерчант.
 
VeriFone
Оберіть у меню тип звіту: «Всі торговці» або виберіть конкретний мерчант.
Оберіть у меню тип звіту: «Всі торговці» або виберіть конкретний мерчант.
 
Ingenico
Оберіть у меню тип звіту: «Для всіх» або виберіть конкретний мерчант.
Оберіть у меню тип звіту: «Для всіх» або виберіть конкретний мерчант.

 

Друк останнього чека

Повторний друк останнього чека (копії) здійснюється у випадках:

Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Головн.» на терміналі.
Увійдіть у меню «Головн.» на терміналі.
 
VeriFone
Для виклику головного меню натисніть «F1».
Для виклику головного меню натисніть «F1».
 
Ingenico
Натисніть будь-яку клавiшу під екраном або «OK». 
Натисніть будь-яку клавiшу під екраном або «OK». 

 

Крок 2

HYPERCOM
Оберіть пункт меню«Друк».
Оберіть пункт меню «Друк».
 
VeriFone
Оберіть пункт меню «Друк копії чека».
Оберіть пункт меню «Друк копії чека».
 
Ingenico
Оберіть пункт меню«Копія чека».
Оберіть пункт меню «Копія чека».

 

Крок 3

HYPERCOM
Оберіть пункт меню «Останній чек».
Оберіть пункт меню «Останній чек».
 
VeriFone
Введіть номер чека.
Введіть номер чека.
 
Ingenico
Введіть номер чека.
Введіть номер чека.

 

Як зв’язатися з банком за допомогою термінала

POS-термінали дозволяють здійснювати такі види запитів:

Як замовити стрічку для термінала

 Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Сервіс» і виберіть меню «Зв’язок iз банком».
Увійдіть у меню «Сервіс» і виберіть меню «Зв’язок iз банком».
 
VeriFone
Натисніть крайню ліву кнопку під екраном. Оберіть за допомогою кнопок праворуч від екрана меню «Викликати банк».
Натисніть крайню ліву кнопку під екраном. Оберіть за допомогою кнопок праворуч від екрана меню «Викликати банк».
 
Ingenico
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» та натисніть «OK». Оберіть меню «Викликати банк».
Увійдіть у меню «Сервіс», натисніть клавішу під екраном (F4), наберіть на терміналі «1234» та натисніть «OK». Оберіть меню «Викликати банк».

Крок 2

HYPERCOM
Оберіть меню «Служба підтримки» та виберіть меню «Замовлення паперу».
 
VeriFone
Оберіть меню «Немає паперу».
 
Ingenico
Натисніть в меню «Кнопка» та виберіть меню «Замовлення паперу».

 

Крок 3

Введіть Ваш контактний номер телефону.

 

Преавторизація (спеціалізований сервіс, що надається підприємствам категорії «Туризм і розваги»)

Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Преавториз» на терміналі.
Увійдіть у меню «Преавториз» на терміналі.
 
VeriFone
Увійдіть у меню «Предавторизація» та натисніть зелену кнопку.
Увійдіть у меню «Предавторизація» та натисніть зелену кнопку.
 
Ingenico
Увійдіть у меню «Преавторизацiя» на терміналі
Увійдіть у меню «Преавторизацiя» на терміналі

 

Крок 2

HYPERCOM
Проведіть платіжною карткою через термінал.
Проведіть платіжною карткою через термінал.
 
VeriFone
Проведіть платіжною карткою через термінал та введіть суму транзакції.
Проведіть платіжною карткою через термінал та введіть суму транзакції.
 
Ingenico
Введіть необхідну суму та натисніть зелену кнопку.
Введіть необхідну суму та натисніть зелену кнопку.

 

Крок 3

HYPERCOM
Введіть суму транзакції.
Введіть суму транзакції.
 
VeriFone
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
 
Ingenico
Проведіть карткою.
Проведіть карткою.

 

Крок 4

HYPERCOM
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
 
VeriFone
Операцію схвалено.
Операцію схвалено.
 
Ingenico
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.

 

Крок 5

HYPERCOM
Операцію схвалено.
Операцію схвалено.
 
Ingenico
Операцію схвалено.
Операцію схвалено.

 

Завершення продажу (спеціалізований сервіс, щонадається підприємствам категорії «Туризм і розваги»)

 Крок 1

HYPERCOM
Увійдіть у меню «Завер. прод» на терміналі.
Увійдіть у меню «Завер. прод» на терміналі.
 
VeriFone
Увійдіть у меню «Завершення розрахунку» на терміналі.
Увійдіть у меню «Завершення розрахунку» на терміналі.
 
Ingenico
Увійдіть у меню Заверш. угоди на терміналі.
Увійдіть у меню Заверш. угоди на терміналі.

 

Крок 2

HYPERCOM
Проведіть платіжною карткою через термінал.
Проведіть платіжною карткою через термінал.
 
VeriFone
Введіть код авторизації та очікуйте опрацювання даних.
Введіть код авторизації та очікуйте опрацювання даних.
 
Ingenico
Введіть преавторизовану суму та натисніть зелену кнопку.
Введіть преавторизовану суму та натисніть зелену кнопку.

 

Крок 3

HYPERCOM
Введіть преавторизовану суму.
Введіть преавторизовану суму.
 
VeriFone
Підтвердіть операцію.
Підтвердіть операцію.
 
Ingenico
Проведіть платіжною карткою через термінал.
Проведіть платіжною карткою через термінал.

 

Крок 4

HYPERCOM
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
Попросіть клієнта ввести ПІН-код.
VeriFone
Виберіть вид завершення (зі зміненням суми або без).
Виберіть вид завершення (зі зміненням суми або без).
 
Ingenico
Введіть остаточну суму угоди та проведіть карткою через термінал.
Введіть остаточну суму угоди та проведіть карткою через термінал.

 

Увага! Якщо операцію преавторизації не буде завершено протягом 30 днів, кошти на картці, що заблоковано за операцією «Преавторизація», розблокуються й стануть доступними для використання держателю картки. Максимальний строк, що передбачено між операцією «Преавторизація» та операцією «Завершення преавторизації», не може перевищувати 14 днів.

Крок 5

HYPERCOM
Введіть референс угоди з чека та отриманий код авторизації за транзакцією.
Введіть референс угоди з чека та отриманий код авторизації за транзакцією.
 
VeriFone
Введіть суму завершення.
Введіть суму завершення.
 
Ingenico
Введіть код авторизації з чека.
Введіть код авторизації з чека.

 

Крок 6

Операцію схвалено.

HYPERCOM
Операцію схвалено.
VeriFone
Операцію схвалено.
Ingenico
Операцію схвалено.

 

Проведення транзакції за сервісом AirPay

Крок 1. Натисніть жовту кнопку.

Крок 2. Введіть код з додатка*.

Крок 3. Підтвердіть оплату зеленою кнопкою.

POS-термінал роздрукує чек про оплату протягом 2–3 секунд.

 

Як провести операцію «Завершення преавторизації»

Завершення – це фінальна частина преавторизації: раніше блоковані кошти списуються з картки та надходять на рахунок торговця.

Крок 1. Натисніть на терміналі кнопку «F2»для входу в меню.

Крок 2. Виберіть «Заверш. угоди» та натисніть зелену кнопку «Введення» на терміналі.

Виберіть «Заверш. угоди» та натисніть зелену кнопку «Введення» на терміналі.

Крок 3. Проведіть карткою через термінал або введіть номер картки вручну.

Проведіть карткою через термінал або введіть номер картки вручну.

Крок 4. Введіть код авторизації. 

Введіть код авторизації.

Зверніть увагу! Подальші дані, що буде запитувати термінал, є на чеку POS-термінала за операцією преавторизації, яку Ви здійснювали раніше.

Подальші дані, що буде запитувати термінал, є на чеку POS-термінала за операцією преавторизації, яку Ви здійснювали раніше.

Крок 5. Введіть RRN. 

Введіть RRN. 

Крок 6. Введіть преавторизовану раніше суму, згідно з чеком.

Крок 7. Введіть суму (вона має дорівнювати сумі, що зазначалася під час операції «Преавторизація»).

Якщо сума менша за преавторизовану – після завершення преавторизації проведіть повернення різниці на картку.

Якщо сума більше – після завершення преавторизації проведіть додаткову авторизацію різниці за карткою, або за згоди власника картки проведіть звичайну операцію оплати на повну суму.

Преавторизована сума розблокується на картці згідно з правилами банку, що її випустив (через14–30 днів після преав-торизації та/або після звернення власника картки).

Крок 8. Отримайте підтвердження операції.

Отримайте підтвердження операції.

 

Як провести операцію у валюті картки

Крок 1. Введіть суму операції.

Введіть суму операції.

Крок 2. Вставте картку чипом або проведіть магнітною смугою через зчитувач.

Вставте картку чипом або проведіть магнітною смугою через зчитувач.

Термінал визначить можливі валюти для оплати та запропонує здійснити оплату в одній з валют: долар, євро.

Можна поміняти місцями Крок 1 і Крок 2, при цьому порядок подальших дій не змінюється.

Крок 3. Запропонуйте клієнту здійснити оплату в одній з валют,що з’явиться на екрані термінала.  

Запропонуйте клієнту здійснити оплату в одній з валют,що з’явиться на екрані термінала.

Можливість оплати в гривні зберігається (сума в гривні зазначається останньою в списку валют для розрахунку; якщо вона невидна на екрані, потрібно курсором спуститися до потрібної валюти).

Крок 4. Виберіть на терміналі зазначену клієнтом валюту для оплати та завершіть оплату, натиснувши зелену кнопку.

Крок 5. Чек термінала містить інформацію про курс конвертації, валюту операції та суму в гривні.

Чек термінала містить інформацію про курс конвертації, валюту операції та суму в гривні.

Якщо виникнуть запитання, телефонуйте на номер 080 050 00 30 (безкоштовно з мобільного).

Увага! Важливо!

1. Якщо в клієнта картка ембосована (з іменем клієнта на лицьовому боці) і з фотографією на зворотному боці, звірити фотографію з пред’явником картки. Якщо справжність фотографії на картці та відповідність її власнику не викликає сумнівів, отримати підпис власника картки на чеку.

2. У разі якщо в клієнта картка ембосована (з ембосованим ім’ям клієнта на лицьовому боці) і без фотографії, необхідно отримати підпис клієнта на чеку та звірити з підписом на зворотному боці картки. Якщо клієнт ввів ПІН-код картки та операцію схвалено, підпис клієнта на чеку не потрібен.

3. Клієнт пред’явив для оплати не ембосовану картку (без імені власника картки на лицьовому боці) – завжди вимагається введення ПІН-коду, підпис клієнта на чеку не потрібен.

4. Якщо клієнт пред’явив для оплати картку з чипом, важливо не видаляти картку з термінала до повного завершення операції та появи чека про успішну оплату (у разі видалення картки до завершення операції суму з картки не буде списано).

 

Групи кодів авторизаційних відповідей

1) Дозвіл транзакції

00 Дозволено

85 Немає причини для відмови

2) Повторити спробу

06 Помилка

12 Недійсна транзакція

13 Неправильно введено суму

21 Відсутність дій (не збігаються дані)

30 Неправильний формат

32 Частково завершено

68 Занадто пізно одержано відповідь

76 Попереднє повідомлення не знайдено

94 Дублювання передачі

96 Несправність системи

3) Відмовити в транзакції

05 Не обслуговувати

14 Номер платіжного засобу не існує

15 Немає такого емітента

17 Відмова клієнта

31 Емітент не існує

38 Не залишилося спроб введення ПІН-коду

51 Недостатньо коштів на рахунку

52 Рахунок, що не перевіряється

57 Транзакцію за платіжним засобом не дозволено

58 Транзакцію за платіжним засобом не дозволено

61 Перевищено ліміт зняття коштів

62 Заборонений платіжний засіб

65 Перевищено ліміт операцій за рахунком

66 Зв’язатися з банком-еквайрером

67 Платіжний засіб вилучено в банкоматі

75 Вичерпано спроби введення ПІН-коду

77 Дані не збігаються з оригіналом

82 Неправильний CVV

91 Немає зв’язку з банком-емітентом

92 Невдалий запит

Q1 Автентифікація платіжного засобу не пройшла

4) Звернутися до банку

01 Звернутися до банку-емітента

02 Звернутися до банку-емітента (спец.)

03 Незареєстрована торгова точка

08 Обслуговування з ідентифікацією

37 Зателефонувати до банку-емітента

55 Неправильний ПІН-код

81 Помилка в шифрі ПІН-коду

5) Вилучити картку

04 Вилучити платіжний засіб

07 Вилучити платіжний засіб (спец.)

33 Закінчився строк дії платіжного засобу

41 Вилучити платіжний засіб (загублено)

43 Вилучити платіжний засіб (вкрадено)

54 Строк дії платіжного засобу закінчився

 

Варіанти можливих авторизаційних відмов щодо «Оплати частинами» та «Миттєвої розстрочки»

 

Код відмови Чек термінала(авторизаційна відповідь) Екран термінала (авторизаційна відповідь) Причина відмови
код відмови –12 Шановний клієнте! На жаль, ця послуга Вам недоступна. Довідки за тел. 3700 Послуга недоступна для клієнта Послуга недоступна для клієнта (відмова в наданні послуги банком)
код відмови –12 Для купівлі за сервісом «Оплата частинами» оформіть безкоштовно картку «Універсальна» ПриватБанку з кредитним лімітом до 25 000 грн Картка іншого банку. Потрібна картка ПриватБанку Спроба оплати карткою іншого банку
код відмови –12 Ціна товару менша від мінімально допустимої суми купівлі за сервісом «Оплата частинами» –XXXX грн. Будь ласка, оберіть інший товар Сума купівлі некоректна Сума купівлі менша, ніж дозволено в цій точці (за умовами співробітництва)
код відмови –12 Перевищено допустиму кількість платежів за сервісом «Оплата частинами». Ви можете вибрати XX платежів Перевищено кількість платежів Обрана кількість платежів більше, ніж дозволено в цій точці (за умовами співробітництва)
код відмови –12 Перевищено допустиму кількість платежів за сервісом «Оплата частинами». Ви можете вибрати від X до YY платежів. ПриватБанк Перевищено кількість платежів Обрана кількість платежів більша, ніж дозволено клієнту (розрахунок банку)
код відмови –12 Перевищено допустиму суму купівлі. Оберіть інший товар Перевищено суму купівлі Зазначена сума купівлі вища, ніж дозволено клієнту
код відмови –12 Недостатньо коштів. Необхідно поповнити картку для здійснення першого платежу Недостатньо коштів на картці На картці недостатньо коштів для першого платежу
код відмови –12 Недостатньо інформації за Вашою карткою. Для уточнення зателефонуйте на номер 3700 Недостатньо інформації за карткою У банку відсутня інформація щодо клієнта
код відмови –96 Криптографічний збій Відмова транзакції Технічна помилка

 

 
 
 
 

Дивіться також:

PrivatBank.dp.ua - Про сайт