Найбільшим бар'єром на шляху використання лізингу підприємцями України є незнання

Дуже важливим аспектом і фактором розвитку кожного підприємця є фінансування його зростання. Сьогодні джерела фінансування, з одного боку, лімітовані, з іншого - дуже дорогі. Відносно новим для України стратегічним інструментом управління корпоративними фінансами є лізинг. Завдяки йому підприємець має можливість не заморожувати фінансові ресурси в основні засоби, а направити їх на інвестування власного зростання - в співробітників, в товар на складі, в маркетинг - туди, де гроші потрібні прямо зараз і більш важливі, ніж інвестування в автомобілі. Однак лізинг як форма фінансування - інструмент розумний, але в Україні ще не досить відомий і слабо утвердився. Тому наше завдання інформувати підприємця про те, які у нього є переваги.

Щоб зробити бізнес прибутковим, потрібно отримати практичні знання, використовувати фінансові інструменти й навчитися швидко підлаштовуватися під обставини.

За останні 10 років на український ринок вийшло багато транснаціональних брендів. Корпорації привнесли світові стандарти обслуговування покупців, оформлення вітрин та якості продукції. Той досвід, який західні компанії накопичували десятиліттями, наші підприємства змушені купувати за кілька місяців. Раніше це стосувалося тільки великого бізнесу, але зараз подібна тенденція також охоплює малий і середній сегмент. Відкриваючи невеликий продуктовий магазин або кафе, бізнесмен стикається з необхідністю просування на рівні мережевих супермаркетів. 10 років тому про це можна було просто просторікувати, але нині це реальність.

ІТ-фахівцям доводиться прикладати чимало зусиль для інформування потенційних клієнтів і доводити, що кошти, виділені на інформаційні технології, окупляться.

За деякими оцінками, ринок ІТ зростає з кожним роком приблизно на 40%. Однак споживачі послуг ІТ-компаній в основному не усвідомлюють ролі технологій у розвитку бізнесу.

Розвивати бізнес в умовах кризи можливо. Складнощі дають простір для творчості, винаходів, нових технологій і лідерства на ринку.

Кризи в економіці постійні. І сподіватися, що їх не буде, і не готуватися до них - нерозумно. Не очікувати труднощів можуть тільки наївні і недосвідчені. В одній стародавній книзі сказано: «Мудрий бачить лихе і ховається, а недосвідчений йде вперед і карається.

Яке б завдання не стояло перед менеджером, в більшості випадків, оперативною роботою буде займатися лінійний персонал.

Результат даного завдання, що транслюється менеджером, не без спотворень і свого рівня амбіцій, в результаті декількох ітерацій, надається (назад) керівництву. І все це на тлі певного небачення з боку виконавців щодо цілей, наслідків, мотивів і планів бізнесу, в цілому.