Найбільшим бар'єром на шляху використання лізингу підприємцями України є незнання

Дуже важливим аспектом і фактором розвитку кожного підприємця є фінансування його зростання. Сьогодні джерела фінансування, з одного боку, лімітовані, з іншого - дуже дорогі. Відносно новим для України стратегічним інструментом управління корпоративними фінансами є лізинг. Завдяки йому підприємець має можливість не заморожувати фінансові ресурси в основні засоби, а направити їх на інвестування власного зростання - в співробітників, в товар на складі, в маркетинг - туди, де гроші потрібні прямо зараз і більш важливі, ніж інвестування в автомобілі. Однак лізинг як форма фінансування - інструмент розумний, але в Україні ще не досить відомий і слабо утвердився. Тому наше завдання інформувати підприємця про те, які у нього є переваги.

Існує ряд речей, які підприємець повинен розуміти відносно лізингу. Не потрібно думати, де взяти всю суму на покупку авто, не треба брати кредит в банку. Ми купуємо машину і даємо підприємцю в оренду. Тобто лізинг - це варіант оренди. І дійсно, автомобіль протягом всього терміну фінансування належить лізинговій компанії, а підприємець вносить тільки орендну плату, яка складається з вартості автомобіля і відсотка за користування.

Якщо в країнах Східної Європи проникнення лізингу становить до 45% ринку кредитування, то в Україні - лише 4%.

Бар'єрів для користування лізингом практично не існує. Певним бар'єром може стати перевірка платоспроможності клієнта - вона повинна бути офіційно підтверджена і це є важливим аспектом.

З прийняттям Податкового кодексу лізинг отримав європейську законодавчу базу в Україні. Тепер найбільшою перешкодою на шляху успішного розвитку лізингу залишається незнання про цю послугу. Практика показує, що в основному лізингом в Україні користуються іноземні компанії і представництва, які знайомі з ним зі свого закордонного досвіду. У країнах Східної Європи, таких як Румунія, Сербія, Болгарія, Угорщина, Хорватія, частка фінансування автомобілів в лізинг складає близько 30% від загальних продажів. В Україні ж нині цей показник становить максимум 4%. Тому, в Україні дуже великий потенціал. Лізинг доступний всім - аграрним, фармацевтичним компаніям і т. д. - ці галузі досить швидко розвиваються. Однак представники малого і середнього бізнесу звертаються мало до такого виду кредитування, як лізинг.

Україна хоч і дуже повільно, але неухильно наближається до світових стандартів. Ми розраховуємо, що найближчим часом в країну прийдуть інші визнані світові гравці лізингового ринку і це дасть певний поштовх до розвитку.

 

Лізинг для підприємців (МСБ)

Лізинг автомобілей (Автокредитування)

 

Рейтинг користувача: 4 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаНеактивна зірка